Marketing internetowy
Pozycjonowanie SEO
Zanim przystąpisz do tworzenia Profil Firmy Google, ważne jest, aby poznać czynniki rankingowe Profilu Firmy Google. Wiedza o tym, które czynniki wpływają na rankingi, pomoże zapewnić prawidłowe tworzenie i optymalizację wpisu.
Profil Firmy Google (niegdyś Google Moja Firma) odgrywa ważną rolę w lokalnym SEO i widoczności w Internecie. Wynika to z faktu, że ponad 88% wyszukiwań lokalnych kończy się połączeniem telefonicznym lub wizytą w ciągu 24 godzin, a wyszukiwania zlokalizowane z hasłem „w pobliżu” wzrosły o ponad 900% (np. „hydraulicy blisko mnie”).
W przypadku wyszukiwania produktów i usług, Google (prawie) zawsze zapewnia zlokalizowane wyniki.
Dlatego MUSISZ mieć wizytówkę – Profil Firmy Google…
Aby utworzyć i zarządzać Profilem Firmy Google, musisz zalogować się na konto Google. Jeśli nie posiadasz konta Google, możesz utworzyć konto do celów biznesowych w kilku prostych krokach, to jest darmowe.
Po zalogowaniu do konta Google przejdź do kreatora Profilu Firmy Google i wybierz „Zarządzaj„…
Teraz rozpoczynamy proces tworzenia Profilu Firmy Google.
Oto co powinieneś zobaczyć…
Jeśli jako rodzaj działalności wybrałeś „Usługi”, pojawi się poniższe okno, jeśli wybrałeś „Sklep online” lub „Sklep lokalny” przejdź dalej.
W poniższym oknie wyszukaj i wybierz obszary prowadzonej działalności.
Jeśli jako rodzaj działalności wybrałeś „Sklep lokalny” , pojawi się poniższe okno, jeśli wybrałeś „Usługi” lub „Sklep online” przejdź dalej.
Uzupełnij dane adresowe firmy i kliknij „Dalej”
Aby kwalifikować się do weryfikacji, Google wymaga podania numeru telefonu oraz opcjonalnie strony internetowej.
Dodaj wszystkie usługi, które świadczysz, pamiętaj, że możesz dodać maksymalnie 9 usług
Kategorie te powinny dokładnie odzwierciedlać Twoją firmę i oferowane przez nią usługi. Możesz je zmienić w dowolnym momencie, aby odzwierciedlić sezonowość biznesu lub inne zmiany.
W tym kroku uzupełnij dni i godziny kiedy Twoja firma prowadzi działalność
Informacje te widoczne są w wyszukiwarce i powinny być wykorzystane do zapewnienia dodatkowego kontekstu o Twojej firmie, co pozwala klientom lepiej Cię poznać.
Ten krok sugeruję pominąć, wrócimy do tego w późniejszym etapie.
zdjęcia możesz uzupełnić w panelu Profil Firmy Google
W Menadżerze Profilu Firmy wybierz w menu po lewej stronie „Zdjęcia” i dodaj Logo i inne materiały wizualne opisujące Twoją firmę.
W Menadżerze Profilu Firmy możesz korzystając z menu po lewej stronie wybrać „Informacje”, aby edytować dane o Twojej firmie, „Wpisy”, aby dodawać aktualności, promocje i inne informacje o Twojej firmie, oraz szereg innych narzędzi do zarządzania swoją obecnością w wyszukiwarce i mapach Google.
Pamiętaj, pozycjonowanie lokalne jest bardzo istotne i może pomóc Ci ugruntować pozycję na rynku. Jeśli masz już Profil Firmy Google, ale nie jesteś zadowolony z rankingu w mapach i wyszukiwarce, skontaktuj się z nami.
Jeśli wolisz, żebyśmy specjalnie dla Ciebie stworzyli Profil Firmy Google odezwij się do nas telefonicznie lub napisz klikając w ten link.
Tworzymy produkty, które kochają ludzie.
Spełnimy Twoje marzenie - urzeczywistnimy Twój pomysł dostarczając niesamowite doświadczenia
Chcemy Ci zaoferować najlepsze możliwe wsparcie, dlatego zacznijmy od zrozumienia Twoich potrzeb. Podziel się z nami szczegółami swojego projektu, a my zorganizujemy dla Ciebie bezpłatną konsultację.
Pomagamy firmom generować większe przychody dzięki strategicznym usługom projektowania i tworzenia stron, sklepów i aplikacji internetowych.